maanantai 8. joulukuuta 2014

Pe 5.11 tehtävä

1. Millaisilla menetelmillä ripset ja kulmat tehdään liikkeessä? Millaisia vinkkejä voit ottaa työskentelyysi koululla opitun lisäksi?
En päässyt seuraamaan ripsien ja kulmien värjäystä tänä päivänä mutta aikaisempien havaintojen mukaan värjäykset tapahtyy pesupaikalla mahdollisisen hiusvärin vaikutusajalla. Tuotteina ovat Refectocilin värit. 
 
2. Keskustele työpaikkaohjaajan kanssa liukuvärjäyksestä. Millaisia tekniikoita hän suosii liukuvärjäyksessä?
Työpaikalla suositaan Wellan freelights tekniikkaa, jossa apuna käytetään lastaa ja sutia. Sudilla voi ''maalata'' oman mielensä mukaan. 

3. Päiväkirja päivityksiä..
Perjantait ovat olleet kivoja ja menneet nopeasti. Olen tehnyt paljon samoja hommia kuin aikaisemminkin. Yhtenä perjantaina pääsin tekemään Gallerian liikkeeseen jouluikkunaa, mikä oli kiva piristys päivään. Olen huomannut, että parturi-kampaajan jokainen päivä on erilainen ja ehkä ennalta arvaamaton. Hiljaiselta vaikuttava päivä saattaakin muuttua työntäyteiseksi jos esimerkiksi ovelta tulee asiakkaita. Välillä on myös hiljaisempia aikoja ja välillä taas todella kiirettä. Olen tyytyväinen siihen, että olen ahkerasti vastannut puhelimeen, sillä puhelimessa puhuminen on minulle yllättävän haastavaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti